Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

 

 

Σας ενημερώνουμε για την τροποποίηση του προγράμματος λειτουργίας του κεντρικού γηπέδου, λόγω προγραμματισμένου ποδοσφαιρικού αγώνα και προπονήσεων,  και παρακαλούμε για την προσαρμογή των προπονήσεών σας.. Οι υπόλοιποι χώροι θα λειτουργούν κανονικά.

Την Τετάρτη 29/09/2021 μετά τις 17.00 περιμετρικά του κεντρικού σταδίου δε θα υπάρχει δυνατότητα προπόνησης. Οι ηλεκτρονικές κρατήσεις ή λίστες αθλητών και αθλουμένων δεν ισχύουν κατά την ημέρα αυτή.

 Τροποποίηση Προγράμματος Λειτουργίας Κεντρικού Γηπέδου

 

Δευτέρα 27/09/2021

Κλειστό από τις 17.00

 

Τρίτη 28/09/2021

Κλειστό από τις 17.00

 

Τετάρτη 29/09/2021

Κλειστό όλη την ημέρα

 Από την Δευτέρα 27/09/2021 μέχρι και την Πέμπτη 30/09/2021 δεν επιτρέπεται η χρήση του χόρτου στο κεντρικό γήπεδο για κανενός είδους προπόνηση.

Ε.Κ.Σ.

  Προέκταση Αγίου Δημητρίου

τκ:54638 Θεσσαλονίκη

τηλ:2310200082- 2310205534

φαξ: 2310219719

info@kaftanzoglio.gr




Κλείνουν οι εγγραφές για: τον Δρόμο της Εκεχειρίας (50 χλμ) τον Δρόμο του Ίφιτου (2 χλμ για παιδιά) τον Δρόμο του Κλεοσθένη (5 χλμ)

Granitis Trail Running

Granitis Trail Running

Εγκρίθηκε το υγειονομικό πρωτόκολλο διεξαγωγής του «Νυχτερινού» και του «Μαραθωνίου της Ιστορίας»:

 


 

Δήμητρα Γναφάκη: Έρχεται με Πίστη, Πάθος, Θέληση, Επιμονή…


Η πρωταθλήτρια του Κύδωνα Χανίων στα 400 μ. εμπ., από τις ανερχόμενες δυνάμεις διάκρισης, ετοιμάζεται υπό την τεχνική καθοδήγηση του Μιχάλη Μανουσάκη, με στόχο να παρουσιάσει αγωνιστική εικόνα και επιδόσεις που να αντιπροσωπεύουν τη γενικότερη προσπάθειά της.

Stivoz.gr-Kώστας Μπάκος

Τη χαρακτηρίζουν: Πίστη, Πάθος, Θέληση, Επιμονή.

Αυτό γράφει, στα αγγλικά, το τατουάζ στο εσωτερικό του δεξιού της χεριού, για όσους αναρωτιούνται.

Είναι λεπτή και νευρώδης στην «κοψιά», έχει πολύ πάθος για αυτό που κάνει και είναι αφοσιωμένη στους στόχους της, για τους αγώνες που έρχονται.

Αποπνέει την ηρεμία της πρωταθλήτριας που δουλεύει συστηματικά και περιμένει με ψυχραιμία αλλά και δυναμισμό την κατάλληλη στιγμή για να παρουσιάσει μέσα στο Στάδιο, αποτελέσματα και επιδόσεις που να αντιπροσωπεύουν τη γενικότερη προσπάθειά της.

Η 24χρονη Δήμητρα Γναφάκη, πρωταθλήτρια του Κύδωνα Χανίων στα 400μ. εμπ., , ήταν από τις ευχάριστες εκπλήξεις πέρυσι σε μια δύσκολη χρονιά λόγω των συνθηκών που δημιούργησε η πανδημία.

Έκλεισε τη σεζόν με το ρεκόρ της στα 57.00 (4η καλύτερη διαχρονικά) και από αρνητική συγκυρία έχασε ευκαιρίες για ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Εδώ και κάμποσο καιρό άρχισε η καθημερινή δουλειά με τον προπονητή της, Μιχάλη Μανουσάκη, στο Εθνικό Στάδιο Χανίων για τη νέα αγωνιστική περίοδο και μέσω του stivoz.gr βρήκαμε την ευκαιρία, για μια ουσιαστική και πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.

>>Ποιοί είναι οι εφετινοί σας στόχοι, τόσο από πλευράς επιδόσεων όσο κυρίως σε ότι έχει να κάνει με τη γενικότερη αγωνιστική σας παρουσία;

«Πρώτα απ’ όλα να είμαι υγιής, χωρίς τραυματισμούς ή κάτι άλλο που να με κάνει να χάσω χρόνο όπως τη σεζόν που μας πέρασε.

Στόχος μας είναι το καλύτερο δυνατό στο  ευρωπαϊκό αλλά και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Θέλω να έχω καλές εμφανίσεις, να παρουσιάσω ανοδική πορεία και να είμαι σταθερή.

Πιστεύω ότι η επίδοση στο 57.00 δεν με αντιπροσωπεύει.

Εχω πολλά περισσότερα να δώσω. Δεν θέλω να αναφέρω συγκεκριμένα κάποια επίδοση. Προς το παρόν δουλεύουμε και όταν έρθει η ώρα θα δούμε…».

-Σε ποιους τομείς  πιστεύεις ότι χρειάζεσαι βελτίωση για να παρουσιάσεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στο επόμενο διάστημα;

«Κοιτάξτε, αυτά τα βλέπει καλύτερα ο προπονητής μου και φυσικά τα συζητάμε.

Εγώ όπως αισθάνομαι τον εαυτό μου, πιστεύω ότι χρειάζομαι βελτίωση στο κομμάτι της ταχύτητας. Αν βελτιώσω κι άλλο την ταχύτητά μου σε συνδυασμό με το ατού μου που είναι η δύναμή μου στα τελευταία μέτρα της κούρσας και αν μάλιστα καταφέρω αυτά τα δύο να τα συνδυάσω, σ’ ένα καλό επίπεδο, τότε πιστεύω ότι μπορώ να γράψω πολύ καλές επιδόσεις.

Άλλο ένα βασικό σημείο, έχει να κάνει με τον ρυθμό μου.
Λόγω τραυματισμού, ήμουν ασταθής σε αυτό το κομμάτι. Δεν είχαμε πολύ χρόνο να δουλέψουμε σε αυτό και έτσι παρουσίασα κάποια λάθη – αρκετά θα έλεγα – στο βηματισμό μου, στις προηγούμενες κούρσες, κάτι που δεν το συνηθίζω».

Η γνώμη του προπονητή της, Μιχάλη Μανουσάκη
«Μόλις το πιστέψει κι άλλο μπορεί να τρέξει πολύ πιο γρήγορα…»

Ο Μιχάλης Μανουσάκης, ο προπονητής της Δήμητρας Γναφάκη, που την γνωρίζει από πολύ μικρότερη, δεν έκρυψε περιγράφοντάς την πως: «Είναι αθλήτρια αγώνων. Μπαίνει απόλυτα συγκεντρωμένη, με πάθος και βάζει στόχο πάντα να δίνει το καλύτερο που μπορεί εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή».

Για το μεγάλο της πλεονέκτημα, ως αθλήτρια, τόνισε πως:

«Διαθέτει πάρα πολύ αυξημένη αντίληψη για την κάθε κίνηση που πρέπει να κάνει. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Παράδειγμα: Της περιγράφεις θεωρητικά μια νέα άσκηση στην προπόνηση και την εκτελεί  πολύ καλύτερα από ότι της την έχεις περιγράψει θεωρητικά. Δουλεύει πολύ, βελτιώνεται συνέχεια και έχει στόχο να εξελιχθεί.

Το …ταβάνι της είναι ο ουρανός. Θα πάει πάρα πολύ καλά στη συνέχεια…»

Για τους τομείς που πρέπει να βελτιώσει, ο άνθρωπος που την καθοδηγεί τεχνικά απάντησε: «Θα δουλέψουμε κι άλλο την ταχύτητά της σε συνδυασμό με την τεχνική στα περάσματα από τα εμπόδια. Είναι ένα σημείο-κλειδί.

Πάντως θα ήθελα να προσθέσω πως όσο πιο πολύ η Δήμητρα αρχίσει να το πιστεύει ότι μπορεί να τρέξει ακόμα πιο γρήγορα, τόσο θα παρουσιάζει καλύτερες επιδόσεις. Βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο και αισιοδοξούμε».

«Ευελπιστώ στη συμμετοχή μου σε Ολυμπιακούς Αγώνες»

>>Πως μπήκες αρχικά στον αθλητισμό και στη συνέχεια στις καθημερινές απαιτήσεις του πρωταθλητισμού και τι όνειρα έχεις για τη συνέχεια;

«Oταν ξεκίνησα δεν μπορώ να πω, πως έβλεπα τον εαυτό μου, στην πορεία, να ασχολείται με τον πρωταθλητισμό.

Ξεκίνησα κλασικό αθλητισμό από μικρή με παρότρυνση ενός δασκάλου μου στο δημοτικό. Το έκανα πιο πολύ σαν χόμπι.

Δοκίμασα διαφορά αγωνίσματα στο στίβο όπως μήκος, ύψος.

Μετά ξεκίνησα με τα 300 μέτρα στην Τρίτη Γυμνασίου. Τότε άρχισα να μπαίνω πιο συχνά για προπόνηση και όχι μόνο τρεις φορές την εβδομάδα όπως έκανα πριν.

Μπορώ να πω, πλέον, πως ξεκίνησα να ονειρεύομαι το κάτι παραπάνω, αρκετά μεγαλύτερη, 18-19 χρόνων, όταν με παρότρυνση του προπονητή μου, που επέμενε να το κάνω, μπήκα συστηματικά στα 400μ. εμπόδια.

Είδα κι εγώ ότι έχω δυνατότητες στο αγώνισμα όταν όντως από την πρώτη χρόνια που ασχολήθηκα πέτυχα πανελλήνιο ρεκόρ δύο φορές και μια αξιόλογη συμμετοχή στο αντίστοιχο παγκόσμιο πρωτάθλημα όπου έφτασα λίγο πριν από τον τελικό.

Τότε κατάλαβα ότι μάλλον …έχω μέλλον και παρόλο που στην αρχή γελούσα και μόνο στην ιδέα του να ασχοληθώ με τα 400μ. με εμπόδια, στην πορεία τα αγάπησα.

Πλέον είναι χαρά μου που ασχολούμαι συστηματικά και σοβαρά με αυτό και ονειρεύομαι και ευελπιστώ στη συμμετοχή μου σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις αλλά φυσικά στην κορυφαία: Στους Ολυμπιακούς Αγώνες».

«Απίστευτο ρεκόρ κι όμως το έκανε η McLaughlin»

>>Μιας και το αναφέραμε, τι σε εντυπωσίασε στον τελικό των 400μ. εμπ. γυναικών των Ολυμπιακών Αγώνων στο Tokyo (->εδώ) ως μια πρωταθλήτρια που ξέρει αρκετά καλά τις ιδιαιτερότητες ενός τέτοιου αγώνα;

«Εγινε πραγματικά ένας πολύ μεγάλος αγώνας με σπουδαίες αθλήτριες. Νομίζω δεν είχαμε ξαναδεί κάτι τέτοιο.

Με εντυπωσίασε που η τελευταία αθλήτρια που προκρίθηκε στις φιναλίστ είχε επίδοση 54.25.

Το άλλο φυσικά ήταν το παγκόσμιο ρεκόρ της Sydney McLaughlin. Νομίζω κανείς δεν περίμενε επίδοση 51.46. Ηταν κάτι, ακραίο, εξωπραγματικό που όμως το είδαμε να πραγματοποιείται.

Παράλληλα βέβαια είδαμε κι έναν πολύ σπουδαίο αγώνα με έντονο ανταγωνισμό. Από την αρχή προσπαθούσε να κυριαρχήσει η Muhammad αλλά στη συνέχεια μετά τα πρώτα 200 μ. είδαμε πόσο σταθερές ήταν -εκτός από τη Muhammad- και η Bol και η McLaughlin που περνούσαν όλες σχεδόν μαζί τα εμπόδια μέχρι και τα 300μ.
Βέβαια στο τέλος μετά το τελευταίο εμπόδιο ήταν απίστευτο το φινάλε της Sydney McLaughlin που πήρε το χρυσό μετάλλιο.

Είναι εντυπωσιακό πάντως το πόσο έχει ανέβει το επίπεδο στο αγώνισμα.

Πέρα από το πόσο δύσκολα είναι τα 400μ. εμπ. λόγω των ιδιαιτεροτήτων, θα έλεγα πως δυσκόλεψε κι άλλο στον τομέα του ανταγωνισμού.  

Ολο και περισσότερες αθλήτριες βελτιώνονται. Ολοένα και περισσότερο ανεβαίνει το επίπεδο μιας και οι χρόνοι συνεχώς «πέφτουν» διεθνώς κι αυτή η πρόκληση σίγουρα είναι ένα ακόμα κίνητρο για ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια από την πλευρά μου».

«Μεγάλη εμπειρία οι ΗΠΑ, να μην διστάσει κανείς αν του προκύψει ευκαιρία…»

Η Γναφάκη είναι από τα παιδιά του ελληνικού στίβου που έζησαν το …αμερικάνικο όνειρο με σπουδές και αθλητισμό στις ΗΠΑ.

>>Έχεις αναφερθεί στην εμπειρία που είχες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Σε ένα νεότερο παιδί, που σκέφτεται να αλλάξει τη ζωή του και να δοκιμάσει στις ΗΠΑ, για σπουδές και αθλητισμό, τι θα έλεγες;

«Κοιτάξτε, για τον κάθε άνθρωπο είναι διαφορετικά. Σε όσους όμως με ρωτούν, τους λέω να το τολμήσουν παρά τις δυσκολίες που μπορεί να υπάρξουν.

Εγώ δεν το πολυσκέφτηκα. Είχα περάσει στη Γυμναστική Ακαδημία και σχεδόν αμέσως μετά αποφάσισα να πάω για σπουδές στη Διοίκηση του Αθλητισμού, τομέας που με ενδιαφέρει πάρα πολύ για αργότερα όταν θα σταματήσω την ενεργό δράση.

Στις ΗΠΑ (University of Akron) ήθελα πολύ να συνεργαστώ με την προπονήτρια εκεί την Dominika Stokowska, που όμως περίμενε μωρό και έτσι αναγκάστηκα να αλλάξω τα σχέδιά μου και παράλληλα να αλλάξω και προπονητές.

Εμένα αυτό, με επηρέασε αρκετά.

Από τη μια μου περνούσαν οι σκέψεις να τα …εγκαταλείψω, από την άλλη όμως λόγω χαρακτήρα δεν το επέτρεπα στον εαυτό μου.

Ελεγα: θα μείνεις και θα το παλέψεις.

Μου πήρε σχεδόν δύο χρόνια να βρω πλήρως το ρυθμό μου.

Στις ΗΠΑ είναι όλα διαφορετικά. Εμένα με δυσκόλεψε πολύ ο τρόπος ζωής εκεί. Βέβαια οι άνθρωποι εκεί όσο μπορούσαν με βοηθούσαν, αλλά πολλές φορές περνούσε από το μυαλό μου να τα παρατήσω.

Αυτό που μένει σαν αίσθηση πλέον καθώς ουσιαστικά έχω τελειώσει με τις σπουδές είναι ότι όλη αυτή η εμπειρία, παρά τις δυσκολίες, με έκανε πιο δυνατή σαν άνθρωπο κι αυτό, πιστεύω, είναι κάτι πολύ σημαντικό».

«Ευχαριστώ πολύ τους υποστηρικτές μου …»

>>Στην αθλητική σου διαδρομή έως τώρα έχεις βοήθεια για τις καθημερινές απαιτήσεις του πρωταθλητισμού;

«Αισθάνομαι πολύ μεγαλύτερη σιγουριά που έχω αρκετούς ανθρώπους κοντά μου, που με πιστεύουν και με υποστηρίζουν στην προσπάθειά μου.

Ιδιαίτερα όμως – με την ευκαιρία που μου δίνετε – ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία ΜΟΒΙΑΚ και στον κ. Μανώλη Σβουράκη για τη στήριξή τους και την εμπιστοσύνη τους.
Είναι τεράστια υπόθεση για εμένα αυτή η υποστήριξή τους σε ότι χρειαστώ.

Επίσης ευχαριστώ την εταιρεία PUMA που μου παρέχει αθλητικό υλικό κι ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ και δημόσια, στον φυσικοθεραπευτή μου, τον Σταύρο Ρουμελιωτάκη που με βοηθάει πάρα πολύ»

400 μ. εμπ. Γυναικών – Οι κορυφαίες στην Ελλάδα (->all-time top)

  1. Φανή Χαλκιά                              Πελασγός Λάρισας            52.77            (22/08/2004)
  2. Χριστίνα Χαντζή                         ΕΑ Ρεθυμνιακού               55.94            (04/07/2007)
  3. Χρυσούλα Γκουντενούδη           Πανελλήνιος ΓΣ                56.85            (12/07/2003)
  4. Δήμητρα Γναφάκη                    ΑΟ Κύδων Χανίων          57.00            (26/06/2021)
  5. Χριστίνα Πανάγου                      ΑΣ Αλέξανδρος                 57.25            (18/07/1999)
  6. Ελένη Καλογήρου                      Πελασγός Λάρισας            57.58            (17/06/2001)
  7. Χιονάτη Καπέτη                          Πανελλήνιος ΓΣ                57.81            (13/08/1989)
  8. Κατερίνα Δαλάκα                        ΓΣ Νεάπολης Χαλκίδας    57.97            (13/05/2017)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου