Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

by

Article Preview


Η Κατερίνα Στεφανίδη θα κάνει πρεμιέρα στα Millrose Games στις 3 Φεβρουαρίου με στόχο μια μεγάλη επίδοση και απάντησε ευγενικά σε μερικά ερωτήματα του stivoz.gr για να ξεκαθαρίσει προς τους φίλους του στίβου που αναρωτιούνται για την πορεία της προετοιμασίας της πως:

«Είμαστε ακόμα σε πιο βαριά προπόνηση και είμαι αρκετά κουρασμένη.
Η κούραση φαίνεται, καθώς είμαι λίγο ασταθής από την μια μέρα στην άλλη στην προπόνηση αλμάτων αλλά έχω φτάσει οι κακές μου μέρες αυτήν την περίοδο να είναι καλύτερα από τις καλές μου μέρες πέρυσι την ίδια περίοδο.
Όλα πάνε καλά και πάντα ο στόχος μας ειναι να μείνω υγιής και χωρίς προβλήματα στο υπόλοιπο της προετοιμασίας και της σεζόν».

Φέτος ...
by

Article Preview


Εμπλοκή σε θέμα με αναβολικά φέρεται να έχει -και πάλι- ο προπονητής του Justin Gatlin και πρώην πρωταθλητής Dennis Mitchell, με το όνομα του Gatlin να αναφέρεται χωρίς κάποια σαφή βάση όμως, κατά έρευνα της Telegraph, της διάσημης βρετανικής εφημερίδας με 160 χρόνια λειτουργίας.

Η Telegraph προσέγγισε τον Mitchell και εναν μάνατζερ ονοματι Robert Wagner σε ενα προπονητικό καμπ στη Φλοριντα, με καποιους undercover reporters στους οποίους φαίνεται να είπαν οτι μπορουν να προμηθεύσουν τεστοστερόνη και αυξητική ορμόνη, μέσω συνδέσμου στην Αυστρία, για κάποιο προπονητικό προγραμμα ενος ηθοποιού για ταινία σχετική με τρέξιμο, εναντι 250.000$

Ο Mitchell (->bio) δήλωσε οτι ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου