Τρίτη 19 Απριλίου 2016

«Θέλω το παγκόσμιο ρεκόρ»

Αποφασισμένος να καταρρίψει παγκόσμιο ρεκόρ που αντέχει 12 χρόνια δηλώνει ο Τζάιρους Κιπτσόγκε Μπίρεκ, ο οποίος θα αγωνιστεί στα 3.000μ. στιπλ του γκόλντεν γκαλά στη Ρώμη με αυτό το στόχο.
Πηγή: sportsfeed.gr
Ο Κενυάτης δρομέας ο οποίος έχει 7:58.41 και είναι το Νο10 στη λίστα όλων των εποχών, έχει βάλει στο μάτι το παγκόσμιο ρεκόρ του Σαΐφ Σαΐντ Σαχίν που είναι 7:53.63 (2004) με τον Μπριμίμ Κίπροπ Κιπρούτο το 2011 να είναι ο μοναδικός που το έχει πλησιάσει με 7:53.64. Ο Μπίρεκ είναι ο ταχύτερος των τελευταίων ετών και ο μοναδικός που έχει κατέβει τα 7:59.00, όμως ο Εζέκιελ Κεμπόι είναι αυτός που κερδίζει τους τίτλους όπως έκανε και στο παγκόσμιο του Πεκίνου. Ωστόσο ο Μπίρεκ δηλώνει αποφασισμένος να τα καταφέρει και θα το επιχειρήσει στο ντάιαμοντ λιγκ της Ρώμης, στις 2 Ιουνίου. «Φέτος έχω προπονηθεί αρκέτα και έχω κάνει το σχεδιασμό μου. Θέλω να πετύχω παγκόσμιο ρεκόρ στο ντάιαμοντ λιγκ γιατί έχω προπονηθεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη φορά γιατί θέλω να πετύχω τους στόχους μου σε χρόνους, πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Θέλω να σημειώσω το ρεκόρ στη Ρώμη, γιατί το σώμα μου νιώθει καλά. Με τον προπονητή μου προετοιμαζόμαστε από το Φεβρουάριο με στόχο αυτόν τον αγώνα και θα χρειαστεί διάρκεια στην ταχύτητα για να τα καταφέρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου