Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Ρίο μέσω Ρώμης για την Τσινοπούλου


Εν αναμονή της ανακοίνωσης από την ομοσπονδία βρίσκεται η βαλκανιονίκης των 20χλμ. βάδην Πένυ Τσινοπούλου, για το αν θα συμμετέχει το Μάιο στο παγκόσμιο κύπελλο της Ρώμης, διεκδικώντας το Ολυμπιακό όνειρο.
Πηγή: sportsfeed.gr
Με την ζέστη στο βαλκανικό πρωτάθλημα βάδην της Φλώρινα να μην βοηθάει για ρεκόρ, η Τσινοπούλου χωρίς έντονο συναγωνισμό κέρδισε το χρυσό μετάλλιο στις γυναίκες με επίδοση 1:38.29 (ατομικό 1:37.14) και πλέον ελπίζει στη Ρώμη για ένα γρηγορότερο αγώνα και το Ολυμπιακό όριο (1:36.00). Η πρωταθλήτρια του Βέλους Παλαιού Φαλήρου χαρούμενη έπειτα από μια ακόμα διεθνή επιτυχία μίλησε στο Sportsfeed για το βαλκανικό αγώνα, αναμένοντας την επίσημη έγκριση του ιταλικού εισιτηρίου. «Χάρηκα για τη νίκη και είμαι πολύ ευχαριστημένη από τον αγώνα μου. Είχε πολύ ζέστη και αυτό με επηρέασε αρκετά στο να μπορέσω να πάω σε ένα πιο γρήγορο ρυθμό. Από τα πρώτα χιλιόμετρα ήμουν μόνη μου και αυτό με κούρασε λίγο, γιατί όταν είσαι μόνη σου δεν είναι εύκολο να κρατήσεις το ρυθμό σου. Σχετικά με τον επόμενο αγώνα περιμένω να ανακοινωθεί η ομάδα για το παγκόσμιο κύπελλο βάδην στην οποία ελπίζω να είμαι μέσα» δήλωσε η Τσινοπούλου που διεκδικεί την τρίτη θέση που δικαιούται η Ελλάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες, όσον αφορά στο αγώνισμα των 20χλμ. με τις Ντρισμπιώτη, Ζαπουνίδου να έχουν ήδη τσεκάρει το δικό τους εισιτήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου