Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

«Χρυσό στο Βελιγράδι, χρυσό και στο Λονδίνο»

Πολύ ψηλά έβαλε τον πήχη στους στόχους της η Ιβάνα Σπάνοβιτς, η οποία θέλει να κάνει το νταμπλ σε ευρωπαϊκό κλειστού και παγκόσμιο ανοιχτού στίβου.
Πηγή: sportsfeed.gr
Πρωταθλήτρια Ευρώπης στο Άμστερνταμ, αργυρό στο παγκόσμιο κλειστού του Πόρτλαντ και χάλκινη Ολυμπιονίκης το Ρίο, η Σερβίδα πρωταθλήτρια του μήκους δε θέλει να συμβιβαστεί για το 2017 με τίποτα λιγότερο από τα χρυσά μετάλλια. «Σίγουρα θέλω το τρίτο συνεχόμενο χρυσό μετάλλιο στην Ευρώπη, αλλά θέλω και το χρυσό στο Λονδίνο. Φυσικά θα το παλέψω και για το διαμάντι στο ντάιαμοντ λιγκ» δήλωσε η Σπάνοβιτς που ήταν η πιο σταθερή άλτρια του μήκους, καταφέρνοντας μάλιστα να βελτιώσει τις επιδόσεις της σε ανοιχτό και κλειστό με 7.10μ. αι 7.07μ.
Η 26χρονη Σπάνοβιτς δε θα σταματήσει τις προπονήσεις της ούτε την ημέρα των Χριστουγέννων. «Δεν το πολυσκέφτομαι γιατί όταν ήμουν μικρή στα γενέθλια μου είτε είχα προπόνηση, είτε ήταν εργάσιμη μέρα. Τώρα που έχω μεγαλώσει ξέρω να διαχειρίζομαι καλύτερα το χρόνο μου. Θα φροντίσω να προπονούμαι κοντά στο σπίτι μου για να μπορέσω να γιορτάσω και τα Χριστούγεννα» τόνισε η Σπάνοβιτς η οποία ολοκλήρωσε το 2016 στην 4η θέση της παγκόσμιας κατάταξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου