Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

Ετοιμάζεται για δέκαθλο ο Ντρούιν

Έχονας κατακτήσει τα πάντα στον ανοιχτό στίβο, ο Ντέρεκ Ντρούιν αποκάλυψε ότι σκέφτεται να επιστρέψει στα σύνθετα και να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στον κλειστό στίβο.
του Σούλη Μέζου mezos@sportsfeed.gr
Ο Καναδός άλτης του ύψους ο οποίος έχει στην κατοχή του τον Ολυμπιακό τίτλο, ενώ έχει κατακτήσει επίσης τον παγκόσμιο, τον παναμερικανικό και τον κοινοπολειτιακό, έχει ξεμείνει από στόχους στον ανοιχτό στίβο. Αν και υπάρχει η μεγάλη πρόκληση να υπερασπιστεί τον παγκόσμιο τίτλο του το 2017 στο Λονδίνο, ο 26χρονος Ντρούιν δεν κρύβει ότι έχει ένα απωθημένο με τα σύνθετα. Έχοντας ατομικό ρεκόρ 5.817 στο έπταθλο, το σκέφτεται πολύ σοβαρά να επιστρέψει στα σύνθετα. «Δε νομίζω ότι έχω ξεμπερδέψει με τα σύνθετα, είτε πρόκειται για το έπταθλο του κλειστού, είτε για το δέκαθλο του ανοιχτού. Θα ήθελα πολύ να αγωνιστώ κάπου για τον Καναδά» δήλωσε ο χρυσός Ολυμπιονίκης του Ρίο στο ύψος και συμπλήρωσε. «Στόχος μου είναι να αγωνιστώ στο δεκαθλο των κοινοπολειτιακών αγώνων. Πιστεύω ότι μπορώ να κάνω πάνω από 8.000 βαθμούς, αλλά στο έπταθλο και τον κλειστό είμαι πολύ καλύτερος. Στο δέκαθλο δεν έχω ιδέα τί μπορώ να κάνω αλλά είμαι ενθουσιασμένος με την ιδέα και μόνο να το προσπαθήσω» δήλωσε ο Ντρούιν που θα είναι σίγουρα στο Λονδίνο το 2017 για το ύψος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου