Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

16χρονη υπέρ-βολή

Εδώ και περίπου ένα μήνα είναι η νέα κάτοχος πανελληνίου ρεκόρ κορασίδων στον ακοντισμό, το περασμένο Σάββατο κέρδισε και το πανελλήνιο πρωτάθλημα της μεγαλύτερης κατηγορίας και πλέον ετοιμάζεται να εκπροσωπήσει την Εθνική στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κορασίδων της Κολομβίας.
Η μόλις 16 ετών Αφροδίτη Μανιού δείχνει να έχει ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς την σταδιοδρομία της στο αγώνισμα και οι πολύ καλές βολές της, δείχνουν πως με σωστή καθοδήγηση και μεγάλη προσπάθεια υπάρχουν δυνατότητες για ένα λαμπρό μέλλον στον στίβο. Το όνομα της πρωταθλήτριας του ΟΦΗ ΑΝ και με διαφορετικό βάρος ακοντίου από 600γρ. στα 500γρ.) έχει ήδη τη δική του θέση ανάμεσα στους κατόχους πανελληνίων ρεκόρ όταν στα «Κνώσεια» έστειλε το ακόντιο στα 51.78μ. γράφοντας τη δική της ιστορία.
«Νιώθω τέλεια που κατάφερα με τις βολές μου να φτάσω να αγωνίζομαι σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι η πρώτη μου συμμετοχή σε διεθνής διοργάνωση και χαίρομαι ακόμα περισσότερο. Στόχος μου είναι να είμαι συγκεντρωμένη στον προκριματικό και να περάσω στον τελικό όπου θα τα δώσω όλα. Θα διεκδικήσω μια θέση στην οχτάδα και μακάρι να ξεπεράσω ξανά τον εαυτό μου και να τα πάω ακόμα καλύτερα».
Έχοντας μισή καταγωγή από Κρήτη και άλλη μισή από Μυτιλήνη, η αθλήτρια του Γιάννη Αντωνακάκη φαίνεται να αγαπάει τόσο πολύ αυτό που κάνει. Τί και αν του χρόνου έρχεται μια ακόμα πιο δύσκολη χρονιά λόγω πανελλήνιων εξετάσεων, θα κάνει ότι μπορεί προκειμένου να συνεχίζει τις προπονήσεις της. «Αφού επιστρέψουμε από Κάλι, θέλω να ξεκουραστώ και να μαζέψω δυνάμεις για την επόμενη χρονιά. Στοχεύω να περάσω ΤΕΦΑΑ ή φυσιοθεραπεία και πρέπει να επικεντρωθώ στα μαθήματα μου. Ωστόσο τις προπονήσεις μου θα προσπαθήσω να τις συνεχίσω όσο μπορώ κανονικά απλά ελαττώνοντας τον αριθμό» δήλωσε στο Sportsfeed.
Η Μανιού που ξεκίνησε από το βόλεϊ και συνεχίζει τις προπονήσεις της και εκεί ενώ ασχολείται μόλις από την 3η γυμνασίου με τον ακοντισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου