Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Ο στίβος νίκησε το ποδόσφαιρο

Ο Παναγιώτης Μαντζουρογιάννης ξεκίνησε από το ποδόσφαιρο, όμως γρήγορα ο στίβος τον «έκλεψε» και τελικά τον έστειλε στην Κολομβία, ως έναν από τους 30 καλύτερους του κόσμου στο μήκος.
Ο 16χρονος Παναγιώτης Μαντζουρογιάννης, ξεκίνησε το άλμα στις Σέρρες και προσγειώθηκε στο Κάλι της ΚΟλομβίας. Έστω και την τελευταία στιγμή ο Κερκυραίος άλτης κατάφερε να πιάσει το (υψηλό) όριο για το παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου στο Κάλι και να διεκδικήσει μια θέση ανάμεσα στους καλύτερους αθλητές του κόσμου. Μπορεί το όριο να μην ήρθε στο πρωτάθλημα των παίδων, αλλά ο ίδιος συνέχισε και μια εβδομάδα αργότερα στο πανελλήνιο των εφήβων πέτυχε άλμα στα 7.30μ. και δικαιώθηκε. «Είμαι διπλά χαρούμενος, πρώτον γιατί έπιασα το όριο έστω και την τελευταία στιγμή και απέδειξα στον εαυτό μου πως μπορώ να είμαι καλός σε μια κρίσιμη ώρα και δεύτερον γιατί είναι η πρώτη μου χρονιά στην κατηγορία των παίδων και θα έχω ξανά την ευκαιρία να αγωνιστώ σε παγκόσμιο πρωτάθλημα του χρόνου. Νιώθω καλά σωματικά και θέλω να πραγματοποιήσω μια καλή εμφάνιση και να πετύχω ένα νέο ατομικό ρεκόρ. Αυτό που είναι το παν για εμένα σε αυτούς τους αγώνες, είναι οι εμπειρίες που θα μαζέψω και θα με προετοιμάσουν για ένα καλύτερο αθλητικό μέλλον».
Ο Μαντζουρογιάννης προπονείται στο γκρουπ του Παύλου Σκορδίλη μαζί με τους κορυφαίους άλτες για την ηλικία τους Κωνσταντίνα Ρωμαΐου και Δημήτρη Μονόπωλη και φαίνεται πως συμπληρώνει τη χρυσή τριάδα αθλητών στίβου του Κερκυραϊκού. Εύγε αξίζουν και στον γυμναστή του σχολείου του, ο οποίος διέκρινε το ταλέντο του και τον έπεισε να αφήσει το ποδόσφαιρο και ασχοληθεί με το άλμα σε μήκος. «Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον στίβο στην Β” γυμνασίου όταν με παρότρυνε ο γυμναστής του σχολείου. Είμαι ικανοποιημένος από την απόφαση να αφήσω το ποδόσφαιρο και να ασχοληθώ με το μήκοςΑΝ κρίνω από την παγκόσμια ευκαιρία που μου δίνεται μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Νιώθω κερδισμένος με την συμμετοχή μου και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στην Κολομβία» δήλωσε ο Κερκυραίος αθλητής στο Sportsfeed λίγο πριν το μεγαλύτερο του μέχρι σήμερα αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου