Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Μια Κρητικιά στην Κολομβία

Ξεκίνησε από το έπταθλο για να πιάσει το όριο του παγκόσμιου πρωταθλήματος στο αγώνισμα του ακοντισμού. Η Ελένη Γκέλη χωρίς ιδιαίτερα εξειδικευμένη προπόνηση με το ακόντιο στο χέρι, έπιασε το όριο για Κολομβία και ετοιμάζεται να εκπροσωπήσει την Εθνική ομάδα στο Κάλι.
Η αθλήτρια υπό την καθοδήγηση της προπονήτριας της Χριστίνας Λιοντάκη πέτυχε βολή στα 50.90μ. που της δίνει την ευκαιρία να αγωνιστεί ανάμεσα τις καλύτερες κορασίδες του κόσμου. «Νιώθω πολύ τυχερή που θα έχω την ευκαιρία να συν αγωνιστώ σε παγκόσμιο επίπεδο. Ξεκίνησα από μικρή στα σύνθετα αγωνίσματα και η επίδοση που ήρθε στον ακοντισμό είναι χωρίς ιδιαίτερη προπόνηση. Ελπίζω να τα πάω καλά στον προκριματικό και να πετύχω νέο ατομικό ρεκόρ που θα μου δώσει το εισιτήριο για τον τελικό. Θα δώσω ότι καλύτερο μπορώ στον αγώνα, για μια αξιοπρεπής εμφάνιση και πάντα σεβόμενη τα χρώματα της Εθνικής ομάδας».
Η Κρητικιά 17χρονη αθλήτρια του ΓΑΣ Ιεράπετρας που ασχολείται με τον στίβο από την δευτέρα δημοτικού και ένας από τους βασικότερους λόγους που τον επέλεξε είναι οι δυνατότητες των ατομικών διακρίσεων, δείχνει πως η αγάπη της για τον κλασσικό αθλητισμό την έχει επηρεάσει και στις επιλογές της για την μετέπειτα επαγγελματική της καριέρα.
«Του χρόνου θα είμαι στην τρίτη λυκείου και είναι η πιο δύσκολη χρονιά λόγω των εξετάσεων. Σκοπεύω να ασχοληθώ μόνο με τον ακοντισμό και να αφήσω για λίγο στην άκρη τα σύνθετα. Μπορεί με αυτή την επιλογή μου να μείνω πίσω στο έπταθλο, ωστόσο θα επικεντρωθώ σε μαθήματα και ελπίζω να έχω μια καλή προπονητική χρονιά με το ακόντιο, κυρίως χωρίς τραυματισμούς. Στόχος μου για τις πανελλήνιες είναι να περάσω ΤΕΦΑΑ και έτσι να μείνω για όσο περισσότερο χρόνο μπορώ, μέσα στο χώρο του στίβου. Αγαπώ πολύ αυτό που κάνω και θέλω με την σειρά μου να μεταλαμπαδεύσω όσα περισσότερα μπορώ στην επόμενη γενιά» δήλωσε στο Sportsfeed, μετρώντας αντίστροφα για το ταξίδι της στην Κολομβία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου