Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Εσκιλστούνα 2015: Φινάλε με την 14η θέση για τον Δήμο Τσούγια


Την παρουσία του στο Ευρωπαικό Πρωτάθλημα Εφήβων- Νεανίδων, ολοκλήρωσε ο Δήμος Τσούγιας.
Ο αθλητής των ψηλών εμποδίων κατέλαβε την έβδομη θέση στην δεύτερη ημιτελική σειρά του αγωνίσματος με 14.30 και την 14η στο σύνολο. Ο αθλητής της Ιωάννας Σιώμου, κλήθηκε για πρώτη φορά – σε αυτό το επίπεδο – να κάνει δύο κούρσες σε διάστημα λίγων ωρών και τα πήγε αρκετά καλά.  Στον προκριματικό ο αθλητής είχε πετύχει 14.21, ενώ το ατομικό του ρεκόρ από φέτος είναι 14.07.  Η οχτάδα του τελικού έκλεισε με 14.02, ενώ η κορυφαία επίδοση ήταν 13.63 από τον Ολλανδό Ντίλαν Κέιτ.
Ο Τσούγιας θα έχει την ευκαιρία στο μέλλον να διεκδικήσει ακόμη καλύτερες εμφανίσεις.
"Η αλήθεια είναι ότι ηταν η πρώτη μου φορά σε μεγάλη διοργάνωση και αυτο μου δημιούργησε μεγάλο άγχος ιδιαίτερα στον προκριματικό. Στον ημιτελικό ήμουν πιο χαλαρός, αλλά κάποια λάθη στην κούρσα δεν μου επέτρεψαν να κάνω έναν αντιπροσωπευτικό χρόνο για μένα", είπε αρχικά ο Δήμος Τσούγιας και συμπλήρωσε: "Επόμενος αγώνας θα είναι λογικά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών- Γυναικών. Από εκεί και πέρα θα συνεχίσω τη σκληρή δουλειά με στόχο ακόμη καλύτερες παρουσίες. Χρωστάω πολλά στην προπονήτρια μου (σ.σ Ιωάννα Σιώμου), που με βοήθησε πολύ στο να φτάσω φέτος στο σημείο που έφτασα".
Πηγή: segas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου