Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

«Στόχος μου είναι το Ρίο»

Αγωνίστηκε για πρώτη σεζόν με τα χρώματα της Εθνικής μένοντας μόλις 12 εκατοστά μακριά από το χάλκινο μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23 του Ταλίν. Ο Νίκος Σκαρβέλης για το 2016 έχει έναν πολύ μεγαλύτερο στόχο. Τη συμμετοχή στους Ολυμπιακούς.



Έχοντας ολοκληρώσει την αγωνιστική περίοδο ως ο κορυφαίος Έλληνας σφαιροβόλος (18.96μ.), συνεχίζει την προετοιμασία του με στόχο την συμμετοχή στους Ολυμπιακούς του Ρίο. Ο πρωταθλητής που προπονείται και σπουδάζει στην Καλιφόρνια, μίλησε για την αθλητική του εξέλιξη και τον πρώτο του αγώνα για τη σεζόν που ξεκίνησε. «Οι προπονήσεις μου πηγαίνουν πολύ καλά, έχω δυναμώσει αρκετά και οι βολές μου έχουν γίνει συνεπείς. Ο πρώτος μου αγώνας θα γίνει στις 16 Ιανουαρίου, στα πλαίσια του κλειστού στίβου με το UCLA» δηλωσε από την Καλιφόρνια ο Σκαρβέλης, ενώ δεν έκρυψε πως μεγάλος του στόχος είναι το Ρίο. «Για το 2016, ο στόχος μου είναι να καταφέρω να συμμετέχω στους Ολυμπιακούς αγώνες. Είναι το όνειρο μου και είμαι πιο κοντά από ποτέ να το πετύχω. Πιστεύω πως μπορώ να κάνω βολή στα 20.50μ.».
Ο Σκαρβέλης μίλησε στο Sportsfeed και για τα συναισθήματα του σε σχέση με την επιλογή του από την ομοσπονδία, ως προτεινόμενος για τον κορυφαίο Έλληνα αθλητή στίβου στην κατηγορία των νέων ανδρών.
«Είναι μεγάλη μου τιμή και νιώθω πολύ ξαφνιασμένος για αυτό. Θεωρώ πως δεν είμαι ένας από τους κορυφαίους Έλληνες αθλητές στίβου, είναι τόσοι περισσότεροι που κατέχουν πανελλήνια ρεκόρ και πολύ καλές διεθνείς εμφανίσεις, αλλά είμαι ευγνώμων να με αναγνωρίζουν ανάμεσα από τέτοιους τους πρωταθλητές».

sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου