Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Χαρά, ευγνωμοσύνη και ευχές για το 2016



Μία δύσκολη χρονιά ολοκληρώθηκε και μία ακόμα πιο δύσκολη ξεκινά για τον ελληνικό στίβο. Αρκετοί ήταν οι αθλητές και οι αθλήτριες που ξεχώρισαν, με τον ΣΕΓΑΣ να προτείνει προς ψήφιση για την ανάδειξη των κορυφαίων, αθλητές που πραγματικά μας έκαναν περήφανους.
της Ελεονώρας Ρωσιάδου rosiadou@sportsfeed.gr της Σεβαστής Βρακατσέλη vrakatseli@sportsfeed.gr
Με τη ψηφοφορία για την ανάδειξη του κορυφαίου αθλητή και αθλήτριας για το 2015 στην κατηγορία ανδρών και γυναικών να συνεχίζεται έως τις 9 Ιανουαρίου, το Sportsfeed επικοινώνησε με τους πρωταγωνιστές οι οποίοι μοιράστηκαν τα συναισθήματα τους σχετικά με την τιμητική υποψηφιότητα. Έχοντας προηγηθεί οι ψηφοφορίες για τις κατηγορίες παίδων-κορασίδων, εφήβων-νεανίδων και νέων, η μεγαλύτερη κατηγορία ολοκληρώνει τη διαδικασία, με τα αποτελέσματα να ανακοινώνονται στις 11 Ιανουαρίου.
Κώστας Δουβαλίδης
«Αυτό που έχω να δηλώσω είναι ότι μετά από ενημέρωση σας, εξεπλάγην που είδα το όνομα μου μέσα σε κορυφαίους αθλητές του ελληνικού και παγκοσμίου επιπέδου! Αυτό βέβαια είναι πολύ μεγάλη χαρά για εμένα και μου δίνει δύναμη ώστε να συνεχίσω στον δύσκολο δρόμο της επιτυχίας! Σας ευχαριστώ πολύ για αυτό το συναίσθημα! Εύχομαι για το 2016 πρώτα από όλα μια χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία και μια χρονιά γεμάτη από επιτυχίες σε όλους τους τομείς και ειδικά αυτόν τον αθλητισμού!».

Κωνσταντίνος Μπανιώτης
«Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτήν την υποψηφιότητα. Ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά με πολλές δυσκολίες και για αυτόν το λόγο είμαι περήφανος για τις παρουσίες μου τόσο στο ευρωπαϊκό κύπελλο Εθνικών ομάδων, όσο και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Πεκίνο. Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμένα να είμαι υποψήφιος ανάμεσα σε αυτούς τους εξαιρετικούς αθλητές. Εύχομαι χρόνια πολλά και ένα ακόμα καλύτερο 2016».

Λυκούργος Τσάκωνας
«Χαίρομαι που επιλέχθηκα ανάμεσα στους κορυφαίους αθλητές. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά! Ο πήχης για έμενα ήταν έτσι και αλλιώς πάντα ανεβασμένος και πάντα προσπαθώ για το καλύτερο που μπορώ να πάρω από τον εαυτό μου. Καλές γιορτές σε όλο τον κόσμο με υγεία πάνω από όλα».

Κρίστυ Αναγνωστοπούλου
«Είναι τιμή μου και χαρά μου που ο ΣΕΓΑΣ με υπολογίζει και με συμπεριλαμβάνει ανάμεσα στις κορυφαίες αθλήτριες. Φέτος που είναι μια Ολυμπιακή χρονιά θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και στις δυο μεγάλες διοργανώσεις το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και τους Ολυμπιακούς αγώνες ώστε να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ευτυχισμένο το νέο με υγεία και αγάπη για όλο τον κόσμο».

Ράνια Ρεμπούλη
«Καταρχάς είμαι πολύ χαρούμενη που κατατάσσομαι στην πρώτη εξάδα των κορυφαίων αθλητριών για το 2015 και ευελπιστώ με την ψήφο του κόσμου να αναδειχτώ και η κορυφαία και να κλείσει το 2015 με τον καλύτερο τρόπο! Καλή πρωτοχρονιά σε όλο τον κόσμο με υγεία, χαρά και ευτυχία!».

Σοφία Υφαντίδου
«Το γεγονός και μόνο ότι είμαι υποψήφια για αθλήτρια της χρονιάς ανάμεσα στις πολύ αξιόλογες συναθλήτριες μου με τιμάει ανεξαρτήτου αποτελέσματος, γιατί αναγνωρίζεται η μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλα την φετινή χρονιά έτσι ώστε να μου δώσει μια θέση ανάμεσα στις 5 υποψήφιες. Εύχομαι στον κόσμο υγεία, αγάπη, τύχη και ο καινούργιος χρόνος να τους φέρει ότι τους στέρησε ο παλιός. Επιτυχίες προσωπικές και αθλητικές».

sportfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου