Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Απεβίωσε ο Κοκόλης - Συγκινητικά μηνύματα από Βερούλη και Μανιάνι 

by

Article Preview


Το όνομά του ήταν ταυτοσημο με τον αθλητισμό, με τον ακοντισμό και με μεγάλες του στιγμές.
Υπηρέτησε περισσότερα από 50 χρόνια τον ελληνικό στίβο, αρχικά ως αθλητής του Ολυμπιακού και στη συνέχεια ως προπονητής. Ξεκίνησε στην Αλεξανδρούπολη και εν συνεχεία στον Ηρακλή Θεσσαλονίκης. Το 1980 μετακόμισε στην Αθήνα. Ο Βασίλης Κοκκόλης, επί πολλά χρόνια ομοσπονδιακός τεχνικός των ρίψεων, απεβίωσε στα 84 του χρόνια.
Υπό την καθοδήγηση του η Μιρέλα Μανιάνι κατέκτησε μετάλλια σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις. Με ένδειξη πένθους, έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
"Ήσουν ο δάσκαλός μου, η υποστήριξή μου σε όλα αυτά τα χρόνια, μπαμπάς μου, φίλος μου και τα πάντα που οφείλω σε όλη την καριέρα μου...!!! Καλό Παράδεισο!!!"
Ο Κοκόλης βοήθησε στα πρώτα της χρόνια την Σοφία Σακοράφα ενώ ήταν ο προπονητής που ανέδειξε την Αννα Βερούλη, που ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου