Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Σφαίρα στον Ολυμπιακό

Νέα σελίδα για τον Πατρινό πρωταθλητή σφαιροβολίας Γεράσιμο Θεοδώρου, ο οποίος άφησε πίσω του τις προπονήσεις στη Θεσσαλονίκη και την Ολυμπιακή Δομή, επιστρέφοντας προς το παρόν στην Πάτρα και αναμένοντας να αναμενοντας να μεταπηδήσει στον Ολυμπιακό.

Ο ρίπτης έχοντας ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του με τα μαθήματα στα ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης, πήρε την απόφαση να κατηφορίσει νότια προκειμένου να συνεχίσει από εκεί τις προπονήσεις του και την αγωνιστική του καριέρα. Θέλοντας να αποκτήσει ακόμα περισσότερα εφόδια στην επαγγελματική του πορεία και εκτός πρωταθλητισμού, ο Θεοδώρου πρόκειται να κάνει μετεκπαίδευση στη φυσικοθεραπεία και να ακολουθήσει την υποτροφία της ομοσπονδίας, ενώ ταυτόχρονα βάζει πρώτο στόχο ένα νέο ατομικό ρεκόρ και το πανελλήνιο πρωτάθλημα του κλειστού. «Είμαι καλά και οι προπονήσεις μου για φέτος ξεκίνησαν δυνατά. Βρίσκομαι στην Πάτρα και θα ταξιδέψω Αθήνα προκειμένου να κάνω την εγγραφή μου στο ΙΕΚ και να ξεκινήσω τα μαθήματα. Προς το παρόν δεν έχω μιλήσει με τους υπεύθυνους για να γνωρίζω τις ανάγκες και τις απαιτούμενες ώρες παρακολούθησης, ωστόσο θα προσπαθήσω τουλάχιστον να πηγαινοέρχομαι λόγω της οικογενειακής μας επιχείρησης στην Πάτρα όπου θέλω να βοηθάω. Δυστυχώς ο πρωταθλητισμός δεν σου αφήνει πολλά περιθώρια για οικονομική αποκατάσταση και είμαι αναγκασμένος να τα συνδυάσω. Συνεχίζω και συνεργάζομαι με τον προπονητή μου Δημήτρη Μιχελαράκη εξ αποστάσεως, δεδομένου ότι στην Πάτρα δε υπάρχει προπονητής ρίψεων. Αν εγκατασταθώ μόνιμα στην Αθήνα λογικά θα αλλάξω προπονητή, αλλά ακόμα τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ευχαριστώ τους συλλόγους που μου έδωσαν το ελευθέρας και σύντομα ετοιμάζομαι να υπογράψω στην ομάδα της καρδιάς μου τον Ολυμπιακό. Θα ξεκινήσω τους αγώνες μου από τις ημερίδες ρίψεων στη Θεσσαλονίκη και πρώτος στόχος μου για φέτος είναι ένα νέο ατομικό ρεκόρ και το πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου» ήταν τα λόγια του Πατρινού ρίπτη στο Sportsfeed.
Πηγή: sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου