Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Η μαμά της αποστολής του Ρίο

Η Βούλα Παπαχρήστου εξασφάλισε το πρωί της Κυριακής την παρθενική της παρουσία σε Ολυμπιακούς Αγώνες και το απόγευμα κατέκτησε την πρώτη θέση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα κλειστού στίβου στο τριπλούν. Πλέον η ελληνική αποστολή για το Ρίο απέκτησε και μία μαμά!

Στα γραφεία της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, οι 52 κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων για Ρίο, σήμερα έγιναν 53. Η Βούλα Παπαχρήστου, με καθυστέρηση τεσσάρων ετών θα κάνει το ντεμπούτο της στους Ολυμπιακούς Αγώνες και μάλιστα σαν μαμά! Η πρώτη της ελληνικής αποστολής μέχρι στιγμής.
Η 27χρονη αθλήτρια του τριπλούν, είχε μία υπέροχη μέρα των ερωτευμένων. Ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Κωνσταντίνα Ρωμαίου (12.94μ.) και στην τρίτη την Χριστίνα Αλβερτσιάν (12.91μ.), ενώ νωρίτερα το πρωί πραγματοποίησε άλμα στα 14.15μ. εξασφαλίζοντας έτσι την πρόκριση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο και το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Άμστερνταμ. «Ναι περίμενα πως θα γίνει κάτι καλο. Χθες έκανα μήκος για να μάθω την πίστα και να έχω έναν επιπλέον αγώνα. Μπορεί να είχα παραπάνω κούραση αλλά ο χθεσινός αγώνας με βοήθησε στο τρέξιμο και στο να έχω καλύτερα πατήματα σήμερα. Η επίδοση δε μου λέει κάτι. Απλά έφυγε ένα βάρος! Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να συμμετέχω και σε άλλους αγώνες για να συνεχίσω να βελτιώνομαι», είπε η Παπαχρήστου στοSportsfeed.
«Θέλω μόνο να είμαι καλά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Θα συνεχίζω να δουλεύω γιατί μπροστά μας έχουμε μια πολύ δύσκολη χρονιά μέχρι το Ρίο. Μακάρι όλα να πάνε κατ’ευχήν όπως τώρα. Έχω πολλά περισσότερα να δώσω». Η Παπαχρήστου έγινε η πρώτη μαμά της ελληνικής αποστολής για το Ρίο καθώς πριν δύο χρόνια έφερε στον κόσμο ένα κοριτσάκι: «Σίγουρα νιώθω τέλεια. Είναι πάρα πολύ ωραίο να έχεις κάνει οικογένεια γιατί σε γεμίζει. Γίνεσαι πλήρης. Θα έχω να το λέω στο παιδί μου για το Ρίο και μακαρι να θυμάται κάτι στο μέλλον από τη συμμετοχή μου!». Το 2012 η Παπαχρήστου αν και είχε εξασφαλίσει τη συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, αποκλείστηκε λόγω ανάρτησής της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης: «Δε θα έλεγα πως είναι θέμα δικαίωσης η σημερινή πρόκρισή μου στο Ρίο. Εγώ την προσπάθεια που έκανα τότε, την έκανα την επόμενη χρονιά, την κάνω σήμερα και θα συνεχίσω να παλεύω για το καλύτερο. Όλα λένε πως συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Ας το πιστέψουμε λοιπόν», σημείωσε η Ελληνίδα πρωταθλήτρια του τριπλούν.

Πηγή: sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου