Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Ακόμα πιο ψηλά η Κέρκυρα!

Η εξέλίξη είναι το ζητούμενο για έναν αθλητή. Λαμβάνοντας υπόψη αυτόν τον κανόνα, στο ΓΣ Κερκυραϊκό γίνεται εξαιρετική δουλειά, καθώς στο πανελλήνιο οι αθλητές του έκαναν το 4Χ4.

Κωνσταντίνα Ρωμαίου, Νίκος Νεράντζης, Δημήτρης Μονόπωλης και Παναγιώτης Μαντζουρογιάννης πέτυχαν το 4 στα 4, επιβεβαιώνοντας την καλή δουλειά που γίνεται στο νησί των Φαιάκων, από τον Παύλο Σκορδίλη.
Ασημένιο μετάλλιο για την Κωνσταντίνα Ρωμαίου με επίδοση, 12.94μ. βελτιώνοντας το περσινό κλειστού με 12.58μ. Η άλτρια του τριπλούν έχει έναν ακόμα λόγο να χαίρεται, καθώς σε δύο εβδομάδες πρόκειται να αγωνιστεί για πρώτη φορά με την Εθνική γυναικών, στο βαλκανικό πρωτάθλημα της Κωνσταντινούπολης. «Ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς και μπορώ να πω πως εγώ αλλά και όλη η ομάδα τα πήγαμε πολύ καλά, παρά το ότι είχαμε μεγαλύτερες προσδοκίες. Χθες με ενημέρωσαν ότι θα συμμετέχω με την Εθνική ομάδα ανδρών γυναικών στο βαλκανικό πρωτάθλημα κλειστού στίβου. Είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστώ σε αυτή τη κατηγορία και δεν κρύβω ότι έχω ενθουσιαστεί. Φέτος έχω το παγκόσμιο πρωτάθλημα εφήβων νεανίδων που θα γίνει στη Πολωνία, το όριο το έχω από πέρσι αλλά θα χρειαστεί να το επιβεβαιώσω και φέτος».
Δυναμική παρουσία και από τον παίδα Νίκο Νεράντζη, ο οποίος δίπλα στον υψηλό συναγωνισμό από τους παγκόσμιους Φιλιππίδη και Κάραλη, σημείωσε νέο ατομικό ρεκόρ ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση των ανδρών στο επί κοντώ κλειστού στίβου. «Είμαι ευχαριστημένος από τον αγώνα μου αν και θα μπορούσα παραπάνω. Με το άλμα στα 5.05μ. βελτίωσα το ατομικό μου ρεκόρ από τα 5.00μ. σε ανοικτό και κλειστό στίβο. Θεωρώ πως το 5.15μ. το έχασα σε λεπτομέρειες, αλλά θα το κάνουμε την επόμενη φορά. Από εδώ και πέρα θα προετοιμαστώ για τον ανοιχτό, όπου πρώτος στόχος είναι το σχολικό πρωτάθλημα».
Θετική εξέλιξη και στην πορεία του Δημήτρη Μονόπωλη βελτιώνοντας κατά 13 εκατοστά το ατομικό του ρεκόρ στο άλμα τριπλούν, φτάνοντας στην πέμπτη θέση των ανδρών. Με άλμα στα 15.21μ. έσβησε το 15.08μ. φτάνοντας ακόμα πιο κοντά όριο του παγκόσμιου πρωταθλήματος εφήβων. «Στον αγώνα ήμουν σε πολύ καλή κατάσταση και περίμενα μια νέα επίδοση. Ο επόμενος αγώνας θα είναι με την έναρξη της πρώτης φάσης του σχολικού πρωταθλήματος. Στόχος για φέτος είναι το όριο για το παγκόσμιο πρωτάθλημα εφήβων με 15.65μ. και η συμμετοχή μου στη διοργάνωση».
«Πέταξε» και ο Παναγιώτης Μαντζουρογιάννης με προσγείωση στα 7.14μ. του σκάμματος. Ο δεύτερος άλτης του μήκους που εκπροσώπησε την Εθνική στο παγκόσμιο πρωτάθλημα παίδων της Κολομβίας, προσγειώθηκε στην πέμπτη θέση των αντρών και μόλις πέντε εκατοστά πίσω από το πανελλήνιο ρεκόρ κλειστού των παίδων (7.19μ. του Κώστα Βασιλειάδη από το 1994). «Είμαι πολύ ευχαριστημένος, είμαι πολύ κοντά στο πανελλήνιο ρεκόρ της κατηγορίας μου απέχοντας μόλις πέντε εκατοστά. Είναι μεγάλο ατομικό ρεκόρ, κοντά στο ρεκόρ του ανοιχτού στίβου και είμαι πολύ χαρούμενος. Είχα φορμαριστεί στον αγώνα και πήγαμε καλά, ο επόμενος αγώνας θα είναι στο σχολικό πρωτάθλημα».

Πηγή; sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου