Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

«Ήθελα κάτι καλύτερο»

Δυνατή κούρσα και από τον Ανδρέα Δημητράκη στα 3.000μ. προσθέτοντας ένα ακόμα πανελλήνιο πρωτάθλημα στην συλλογή του.

Ο δρομέας του Πανναξιακού ξεχώρισε για ακόμα μια φορά, πετυχαίνοντας επίδοση 8:12.35 κερδίζοντας έτσι και την συγκεκριμένη απόσταση, έπειτα από τις επιτυχίες του σε 800μ. και 1.500μ. Ευχαριστημένος από την πρώτη του εμφάνιση στο αγώνισμα ο Δημητράκης μίλησε στο Sportsfeed για τον αγώνα και τις επόμενες εμφανίσεις του. «Είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές, ήταν η πρώτη φορά που έτρεξα το αγώνισμα. Προσδοκούσα σε κάτι καλύτερο γιατί πέρασα πολύ γρήγορα, αλλά τελικά με κούρασε αυτό και δεν μου έδωσε τη δυνατότητα να βγάλω μια πιο γρήγορη επίδοση. Επίσης δεν είχα και ανταγωνισμό, όποτε δε μπορώ να ζητάω και πολλά. Είμαι ευχαριστημένος από την εμφάνιση, είμαι σε καλή κατάσταση και συνεχίζω να στοχεύω ψηλά. Να κυνηγήσω τους στόχους μου στον ανοιχτό στίβο κυρίως. Επειδή είμαι σε καλή κατάσταση σκέφτομαι μήπως τρέξω σε κάποια διοργάνωση του εξωτερικού. Διαφορετικά, μου μένει ο αγώνας σε δύο εβδομάδες στο βαλκανικό πρωτάθλημα».

Πηγή: sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου