Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Έγραψε ιστορία η Αδαμοπούλου

Όταν το 2000 η Αριάδνη Αδαμοπούλου ερχόταν στον κόσμο αυτό, η Γωγώ Τσιλιγκίρη κέρδιζε το πανελλήνιο πρωτάθλημα στο επί κοντώ με 4.15μ. Κανείς δεν μπορούσε να γνωρίζει πως 16 χρόνια μετά, η μικρή Αριάδνη θα έγραφε ιστορία στον ελληνικό στίβο.

Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, το άλμα επί κοντώ στις γυναίκες, ήταν το αγώνισμα που έκαναν οι αθλήτριες της ενόργανης γυμναστικής όταν πια είχαν μεγαλώσει για το άθλημα τους και ήθελαν να παραμείνουν στον αθλητισμό. Η Κατερίνα Στεφανίδη αποτέλεσε την πρώτη εξαίρεση καθώς μπήκε απευθείας στο επί κοντώ.
Τα χρόνια πέρασαν και η παρουσία της Στεφανίδη και της Κυριακοπούλου (και φυσικά της σπουδαίας Ισινμπάεβα) έφερε στο αγώνισμα πολλά μικρά κορίτσια. Ένα από αυτά, η Αριάδνη Αδαμοπούλου, η οποία σήμερα έγινε η νεότερη πρωταθλήτρια Ελλάδας στο επί κοντώ, στην κατηγορία των γυναικών.
Με άλμα στα 3.90μ. με την πρώτη της προσπάθεια, η 16χρονη αθλήτρια της Φιλοθέης ισοφάρισε το ατομικό της ρεκόρ, δείχνοντας σημάδια για την εξέλιξη της και κερδίζοντας το δυνατό χειροκρότημα της κερκίδας. Ευτυχισμένη και με ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο η Αριάδνη μίλησε για την επιτυχία της στο Sportsfeed. «Είμαι πολύ χαρούμενη με τον αγώνα μου. Με το 3.90μ. ισοφάρισα το ατομικό μου ρεκόρ, αν και θα ήθελα και τα 4μ. αλλά δε μου βγήκαν. Στόχος μας από εδώ και πέρα είναι ο ανοιχτός στίβος, όπου θέλω να ξεπεράσω τα 4 μέτρα και σαν κορασίδα να πραγματοποιήσω μια καλή εμφάνιση στο ευρωπαίκό της κατηγορίας μου στην Τιφλίδα». Όσον αφορά στην απορία μας, τί ήταν αυτό που την ώθησε να επιλέξει το επί κοντώ, όπως φαίνεται, όλα ξεκίνησαν το 2008 όταν η Γέλενα Ισινμπάεβα είχε δώσει τρομερό σόου στους Ολυμπιακούς κάνοντας το εκπληκτικό 5.05μ. που μέχρι σήμερα παραμένει παγκόσμιο ρεκόρ. «Ξεκίνησα όταν είδα στην τηλεόραση το αγώνισμα στους Ολυμπιακούς Πεκίνο και ζήτησα από τον πατέρα μου να με φέρει σε επαφή. Από τότε γνώρισα τον προπονητή μου κύριο Φώτη Στεφανή, τον οποίο και ευχαριστώ δημόσια και συνεχίζω με το αγώνισμα που αγάπαω» ήταν τα λόγια του νέου αστεριού του επι κοντώ.

Πηγή: sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου