Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

«Με πνίγει η αδικία»

11203161_501850623296823_2717012185560279129_n

Την αγανάκτηση της εξέφρασε η Κατερίνα Δαλάκα για τις επιλογές του ομοσπονδιακού προπονητή, Δημήτρη Ευαγγελόπουλου, σχετικά με τη στελέχωση της Εθνικής ομάδας.
Με σχόλιο στην προσωπική της σελίδα στο facebook, η πρωταθλήτρια του Ηρακλή καυτηριάζει τις αποφάσεις της ομοσπονδίας ξεκάθαρα αναφερόμενη στην αδικία που υπέστει…
«Θα ήθελα να ξέρω πόσο ισχύει η πρόκριση όταν την βάζετε η ομοσπονδία, γιατί εδώ με πνίγει η αδικία, κέρδισα την πρόκριση με την αξία μου στον μοναδικό αγώνα πρόκρισης για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, και ξαφνικά επειδή σε άλλο αγώνα εκτός πρόκρισης μια συναθλήτρια έκανε καλύτερο χρόνο βγαίνω εκτός Εθνικής και πανευρωπαικού 5 μέρες πριν; Δεν γίνεται κύριε ΣΕΓΑΣ να αγωνιστώ σε 9 μέρες, 3 αγώνες!! Δεν έχω κανένα θέμα με την συναθλήτρια μου, με την ομοσπονδία έχω που λέει άλλα και μόνη της τα καταπατεί και πράττει όπως θέλει με αδικία!! Έλεος απλά και είναι και άλλοι αθλητές που είναι στην θέση μου…» γράφει η Κατερίνα Δαλάκα.
Πηγή: sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου