Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Ο πιο καλός ο μαθητής

Ανάμεσα σε μαθήματα και προπονήσεις προσπαθεί να ισορροπήσει την καθημερινότητα του ο Εμμανούηλ Καραλής, προκειμένου να ανταπεξέλθει στις αυξημένες προσδοκίες που έχει δημιουργησει ο ίδιος με την 3η θέση που κατέλαβε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα παίδων στο Κάλι.

Ο πρωταθλητής του Γ.Σ. Κηφισιάς βιώνοντας μια από τις πιο απαιτητικές χρονιές λόγω της αύξησης των σχολικών και αθλητικών υποχρεώσεων και με αφορμή την ανακοίνωση των νέων ορίων συμμετοχής για τις επόμενες μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις, ξέκλεψε λίγο χρόνο από το φορτωμένο του πρόγραμμα και μίλησε στο Sportfeed για τα επόμενα σταθερά βήματα σε σχέση με τα αγωνιστικά του πλάνα. «Αυτήν την στιγμή είμαστε σε περίοδο προετοιμασίας και προσπαθούμε να βελτιώσουμε τα τεχνικά σημεία που θα μας φέρουνε καλύτερες επιδόσεις. Δουλειά μου είναι να προσπαθώ να πετυχαίνω τους στόχους που μου θέτει ο προπονητής μου και να γίνομαι όσο το δυνατόν καλύτερος. Δεν θέλω να βάζω μακροπρόθεσμους στόχους, προέχει η προετοιμασία για τους αγώνες του κλειστού και αν πάμε καλά, ο προπονητής μου θα κρίνει σε ποιους αγώνες θα μπορώ να λάβω μέρος, τον πρώτο λόγο τον έχει ο προπονητής μου! Μακάρι να είμαι σε θέση να συμμετέχω στους σημαντικούς αγώνες του καλοκαιριού». Ο άλτης του Βασίλη Μεγαλοοικονόμου μίλησε και για τις καθημερινές σχολικές απαιτήσεις, στις οποίες καλείται να αντεπεξέλθει για να πετύχει και τον στόχο των πανελλήνιων εξετάσεων.
«Είναι πολύ δύσκολο να συνδυάσω και τα δυο μαζί, αλλά η προσπάθεια δεν σταματάει και για το σχολείο και για τον αθλητισμό. Το θετικό είναι πως όλα πηγαίνουν μια χαρά! Μακάρι όλοι εμείς οι αθλητές και οι μαθητές να μπορούμε να ξεπερνάμε τους εαυτούς μας και να πετυχαίνουμε τους στόχους μας».

Πηγή: sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου