Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Κόντρα σε όλα τα εμπόδια

Με στόχο ένα νέο ατομικό ρεκόρ και μεγάλο όνειρο το Ρίο ξεκίνησε για ακόμα μια χρονιά την προετοιμασία της η Ροδίτισσα πρωταθλήτρια Μαρία Πιννή.

Η 25χρονη εμποδίστρια, που ξεκίνησε το στίβο έχοντας ως πρότυπο την κουρφαία αθλήτρια που έβγαλε το νησί της Ρόδου, Νίκη Ξάνθου μπορεί εξαρχής να μην είχε φανταστεί ότι τα εμπόδια θα ήταν το αγαπημένο της αγώνισμα, ωστόσο 14 χρόνια αργότερα και έχοντας ξεπεράσει αμέτρητα, βρίσκεται στο κυνήγι μιας Ολυμπιακής συμμετοχής. Με μια τούμπα όπως αποδείχθηκε να της δείχνει το δρόμο, η πεισματάρα Πιννή έχοντας χαρίσει έως σήμερα δύο βαλκανικά μετάλλια στην Εθνική ομάδα στίβου, απτόητη και φέτος συνεχίζει για τις επόμενες επιτυχημένες εμφανίσεις.
«Αρχικά έκανα μήκος γιατί ήθελα να γίνω όπως η Νίκη Ξάνθου και ήταν ήταν το πρότυπο μου, αλλά δεν πήγαινα και πάρα πολύ καλά και έτσι η τότε προπονήτρια μου η κυρία Καραμαρία αποφάσισε να δοκιμάσω τα εμπόδια. Θυμάμαι ότι τα φοβόμουν πολύ και όταν με έβαλαν να τα δοκιμάσω έκλαιγα, αλλά όλος αυτός ο φόβος κράτησε μέχρι την πρώτη τούμπα! Τότε έκανα προπόνηση σε χώμα έτσι αποφάσισαν οι γονείς μου με την προτροπή της προπονήτριας να κατέβω στη πόλη της Ρόδου ώστε να μπορώ να κάνω προπόνηση κάτω από σωστές συνθήκες, έτσι στην πρώτη λυκείου ξεκίνησα να ασχολούμαι ολοκληρωτικά με τα εμπόδια με καινούργιο προπονητή τον κύριο Αρβανίτη».
Η Πιννή μίλησε και για την άτυχη στιγμή στον τελικό του τελευταίου πανελλήνιου πρωταθλήματος, όταν χτύπησε στο εμπόδιο και έχασε την ευκαιρία για μια καλή κούρσα, αλλά και για τον συνολικό απολογισμό της περασμένης σεζόν. «Η προηγούμενη αγωνιστική χρονιά ήταν μια πάρα πολύ δύσκολη χρονιά για εμένα και από την αρχή ένιωθα το σώμα μου σαν να μην με υπάκουε. Λόγω και του ότι δούλευα πρωί βράδυ, τις περισσότερες φορές από την κούραση δεν έβγαιναν πολλές προπονήσεις. Θυμάμαι από την αρχή ότι έλεγα στο προπονητή μου Λευτέρη Μπότσαρη, ότι τα πράγματα φέτος δεν θα πάνε καλά και όντως έτσι έγινε. Πριν το πανελλήνιο αποφασίσαμε να μείνουμε στην Αθήνα για προπόνηση, ώστε να είμαι ξεκούραστη και όντως χάρη στη βοήθεια του κυρίου Πομάνσκι μείναμε στους ξενώνες. Έτσι καταφέραμε να νιώθω καλά στο πανελλήνιο και φάνηκε αυτό, αλλά ήμουν άτυχη γιατί χτύπησα το εμπόδιο στον τελικό και μου κόστισε ένα καλό χρόνο και μια καλή κούρσα. Δεν πειράζει όπως μου λέει και ο προπονητής μου, όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα και από τις ατυχίες μαθαίνουμε περισσότερα. Ένα άλλο μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισα και με άφησε αρκετό καιρό εκτός, ήταν κάποιες έντονες ενοχλήσεις που είχα στο γόνατο σε σημείο να μην μπορώ να τρέχω καθόλου, αλλά πλέον είμαι καλά».
Η εμποδίστρια μίλησε και για τους επόμενους στόχους της, παρ όλα τα επιπλέον εμπόδια που καλείται να ξεπεράσει λόγω των κακών συνθηκών στο χώρο προπόνησης. «Φέτος η χρονιά ξεκίνησε πάρα πολύ καλά και εύχομαι να συνεχίσουμε έτσι, το μόνο μας εμπόδιο είναι οι κακές συνθήκες προπόνησης. Το γυμναστήριο μας είναι χάλια με πολύ λίγα κιλά και το χορτάρι που γυμναζόμαστε σε πολύ άθλια κατάσταση, παρ όλα αυτά εμείς προσπαθούμε για το καλύτερο. Τη νέα αγωνιστική περίοδο θέλουμε να κυνηγήσουμε πολλούς αγώνες εντός αλλά και εκτός Ελλάδας. Σκεφτόμαστε για πρώτη φορά να μπω στον κλειστό στίβο και εκτός από εμπόδια να κάνω και απλά! Ο στόχος μου είναι πρώτα το ατομικό ρεκόρ και μέσα από αυτό να καταφέρω να πιάσω το όριο για το ευρωπαϊκό, γιατί πριν δύο χρόνια είχα πιάσει το όριο της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας αλλά όχι του ΣΕΓΑΣ. Τέλος το μεγάλο μου όνειρο είναι το όριο για τους Ολυμπιακούς και εύχομαι να είμαι μαζί με την καλή μου φίλη Ρεμπούλη!»
Θέλοντας να ευχαριστήσει όσους στηρίζουν την προσπάθεια της, η Πιννή δεν παρέλειψε να αναφερθεί μέσω του Sportsfeedκαι για την βοήθεια που δέχεται στο δρόμο μετ’εμποδίων προς το Ολυμπιακό όνειρο. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου δημόσια γιατί εδώ και τέσσερα χρόνια είναι στο πλάι μου, πιστεύοντας περισσότερο από εμένα σε εμένα και παλεύοντας κάτω από δύσκολες συνθήκες. Την ομάδα μου για την στήριξη κυρίως αυτήν τη δύσκολη και απαιτητική χρόνια, αλλά και τους χορηγούς μου την Αγνόγαλ Ρόδου που εδώ και τρία χρόνια με στηρίζει πάρα πολύ αλλά και το δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας».

Πηγή: sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου