Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Η καλύτερη Κοροσίδου



Με την προετοιμασία της Ελληνίδας πρωταθλήτριας σφυροβολίας να πραγματοποιείται καλύτερα από ποτέ και βλέποντας τις μέχρι στιγμής βολές της να είναι στα μέτρα που θέλει, η Ηλιάνα Κοροσίδου συνεχίζει δυναμικά τις προπονήσεις προς την υπέρβαση και το μεγάλο όνειρο συμμετοχής στο Ρίο.
της Ελεονώρας Ρωσιάδου rosiadou@sportsfeed.gr
Η πρωταθλήτρια του ΓΕΠΘ Αίολος Μακεδονίας για ακόμα μια χρονιά έχει πιάσει την σφύρα σφιχτά θέλοντας να απογειώσει τις επιδόσεις της και όπως φαίνεται από τις πρώτες προσπάθειες οι συγκυρίες είναι θετικές. Η χάλκινη παγκόσμια πρωταθλήτρια νεανίδων στο Γιουτζίν το 2014 έπειτα από μια δύσκολη χρονιά λόγω τραυματισμών και ευγνώμων που πλέον έχει την υγεία της κάνοντας την υπερπροσπάθεια, μίλησε στο Sportsfeed για την προπονητική της εξέλιξη. «Είμαι πάρα πολύ καλά και η προπόνηση μας βρίσκεται εξίσου σε πολύ καλό δρόμο. Είμαι καλύτερα από ότι ήμουν πέρυσι όχι μόνο λόγω του ότι ξεπέρασα τον τραυματισμό μου, αλλά ξεκινήσαμε βολές και φαίνεται πως είναι μεγαλύτερες από πέρυσι, μακάρι να συνεχιστεί έτσι και να παραμείνω υγιής. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μας λόγω του ότι δεν υπάρχει κλειστό πρωτάθλημα για το αγώνισμα μας, ωστόσο το εκμεταλλευόμαστε με καλύτερη προετοιμασία για το καλοκαίρι που είναι και οι μεγαλύτερες διοργανώσεις». Η σφυροβόλος- φοιτήτρια ιατρικής μίλησε και για τις αλλαγές που έχουν έρθει στις ακαδημαϊκές της υποχρεώσεις αλλά και για τα χιλιόμετρα που κάνει κάθε εβδομάδα για να πετύχει σε όλα. «Με την σχολή πλέον έχουμε περάσει στο κομμάτι της πράξης και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη. Επιτέλους νιώθω πως ασχολούμαι με αυτό που επέλεξα και μου αρέσει πολύ το ότι βρίσκομαι αντιμέτωπη με πραγματικά περιστατικά μέσα στο νοσοκομείο και έχω ξεκολλήσει από τη θεωρεία. Για να τα προλαβαίνω όλα πηγαινοέρχομαι κάθε εβδομάδα, τις μισές μέρες μένω Πτολεμαΐδα και τις άλλες μισές Θεσσαλονίκη, όπου έρχεται και ο πατέρας μου μαζί για να με καθοδηγήσει στις προπονήσεις».
sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου