Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Ίτον και Ντιμπάμπα οι κορυφαίοι όλων


Η ειδική επιροπή της IAAF αποφάσισε. Ο δεκαθλητής Άστον Ίτον στους άνδρες και η δρομέας μεσαίων αποστάσεων Γκενζέμπε Ντιμάμπα, είναι οι κορυφαίοι για του 2015.
του Σούλη Μέζου mezos@sportsfeed.gr
Δύο αθλητές που κατέρριψαν παγκόσμια ρεκόρ μέσα στο 2015 (δέκαθλο και 1.500μ.) εκτιμήθηκαν περισσότερο από όλους από την αρμόδια επιτροπή. Ο Ίτον έγινε ο πρώτος δεκαθλητής που καταφέρνει να κερδίσει το τρόπαιο για τους 9045 βαθμούς που συγκέντρωσε στο Πεκίνο. «Οι αθλητές ξοδεύουν τα καλύτερα τους χρόνια για να βελτιώσουν τις ικανότητες τους. Αυτό λοιπόν που βλέπουν οι θεατές, είναι μια δήλωση του τι μπορεί να πετύχει ο άνθρωπος, αν επικεντρωθεί σε ένα στόχο και βάλει όλες του τις δυνάμεις σε αυτόν. Δεν νιώθω ότι νίκησα τον Γιουσέιν (Μπολτ) και τον Κρίστιαν (Τέιλορ). Απλά η προσπάθεια μου είναι διαφορετικού… σχεδίου. Οι δύο τους είναι από τους κορυφαίους αθλητές όλων των εποχών και με κολακεύει πολύ που ήμουν συνυποψήφιος τους. Δέχομαι αυτό το βραβείο εκ μέρους όλων των αθλητών» δήλωσε ο Αμερικανός, ο οποίος λίγες μέρες νωρίτερα αναδείχθηκε και κορυφαίος στις ΗΠΑ.
Από την πλευρά της, η Ντιμπάμπα η οποία έκανε παγκόσμιο στον κλειστό στα 5.000μ. με 14:18.86 και παγκόσμιο στον ανοιχτό στα 1.500μ. με 3:50.07 (το οποίο άντεχε από το 1993) δήλωσε μόλις της ανακοινώθηκε η νίκη. «Είναι υπέροχη η αίσθηση να είσαι η κορυφαία αθλήτρια της χρονιάς. Πέρσι ήμουν φιναλίστ και φέτος είμαι περήφανη που οι κόποι μου αναγνωρίστηκαν από τους φιλάθλους και τους ειδικούς της IAAF. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε Σκίπερς και Βλόνταρτσιουκ που είχαν μια απίστευτη χρονιά. Ίσως η σειρά τους να είναι του χρόνου. Φέτος θα επικεντρωθώ στον κλειστό στίβο και πρώτος μου στόχος είναι να καταρρίψω το παγκόσμιο ρεκόρ στο μίλι, στις 17 Φεβρουαρίου στη Στοκχόλμη» τόνισ η αθλήτρια από την Αιθιοπία.

sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου