Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

«Σταματήστε να διασύρετε την Ελλάδα»

Ο Κώστας Φιλιππίδης είναι ένας από τους πολλούς μεγάλους αθλητές που έχει αναδείξει η Ελλάδα, αλλά από τους λίγους με… φωνή. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του επί κοντώ, βγαίνει μπροστά και καλεί τους υπεύθυνους να βάλουν ένα τέλος σύντομα, στο διεθνή διασυρμό της πατρίδας μας.

«Παρακολουθώ τις τελευταίες εξελίξεις στον ελληνικό αθλητισμό και όπως όλοι είμαι και εγώ ιδαίτερα προβληματισμένος. Περισσότερο όμως είμαι ενοχλημένος. Πρώτα από όλα, από τους υπεύθυνους που αφήνουν την πατρίδα μου να διασύρεται διεθνώς, αλλά και από το γεγονός ότι εμείς οι αθλητές, οι άμεσα εμπλεκόμενοι, δεν παίρνουμε θέση. Αυτό πρέπει να σταματήσει. Αποφάσισα να κάνω εγώ την αρχή, γιατί δεν μπορώ άλλο να ανεχθώ τη… σιωπή.
Στο παρελθόν έχω βρεθεί σε πολύ δυσάρεστη θέση, σε υπόθεση απογορευμένων ουσιών. Κάποιοι δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους και με υποχρέωσαν σε μια ψυχοφθόρο διαδικασία μέχρι να βρω το δίκιο μου και τελικά να δικαιωθώ. Με λύπη, αλλά και θυμό, βλέπω πως μετά από τόσα χρόνια δεν έχει αλλάξει τίποτα και συνεχίζει να μη λειτουργεί σωστά το σύστημα με αποτέλεσμα να μας κρούουν και πάλι τον κώδωνα του κινδύνου. Αυτή τη φορά με ημερομηνία λήξης.
Είμαι από τους αθλητές που η WADA έχει στη λίστα της για να ελέγχει όποτε αυτή το αποφασίζει και όσες φορές το επιθυμεί. Την περασμένη Δευτέρα, για ακόμα μία φορά με επισκέφτηκε κλιμάκιο και υποβλήθηκα σε έλεγχο. Εγώ λοιπόν τηρώ όλους τους κανόνες όπως οφείλω. Αυτό έχω την απαίτηση να κάνει και το ελληνικό κράτος. Πρέπει επιτέλους κάποιος να σεβαστεί τον κόπο μας. Αν εμείς οι αθλητές είμαστε υποχρεωμένοι, εν μέσω ατελειώτων προπονήσεων και συνεχόμενων ταξιδιών μακριά τα αγαπημένα μας πρόσωπα, να ανοίγουμε την πόρτα του σπιτιού μας σε κάποιον άγνωστο, στις 5 το πρώι για να μας ελέγξει για απαγορευμένες ουσίες, τότε απαιτώ από τους υπεύθυνους να βρουν το χρόνο και να τελειώνουν με το θέμα του ΕΣΚΑΝ και την εναρμόνισης με τον κώδικα της WADA. Απαιτώ να σταματήσουν να διασύρουν την Ελλάδα διεθνώς. Απαιτώ να σεβαστούν τον ιδρώτα μας».
Όταν μιλάει ένας παγκόσμιος πρωταθλητής, εμείς σωπαίνουμε…

Πηγή: sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου