Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Δεν πάει στο Πεκίνο

Οριστικά η Έλενα Ισινμπάγιεβα δήλωσε πώς δεν θα πάρει μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που θα γίνει το καλοκαίρι στο Πεκίνο.
 Πολλά είχαν γραφτεί κυρίως, στα ρωσικά ΜΜΕ για πιθανή φετινή επιστροφή στους αγώνες για την κορυφαία επικοντίστρια. Όμως η ίδια ξεκαθάρισε με δηλώσεις του στο πρακτορείο ειδήσεων R-Sport, ότι δεν θα πάρει μέρος στο παγκόσμιο, αλλά θα βρεθεί στην κινεζική πρωτεύουσα σαν πρέσβειρα της IAAF.
«Δεν γυμνάζομαι ακόμη σε φουλ ρυθμούς. Πρώτα απ’ όλα γιατί ο προπονητής μου αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας και δεύτερον γιατί είχα μεγάλο διάλειμμα: Εννέα μήνες πριν τη γέννηση του παιδιού μου και έξι μήνες μετά», είπε αρχικά ο δύο φορές Ολυμπιονίκης που από τις αρχές Γενάρη νοσηλεύεται σε νοσοκομείο στο Βόλγκογκραντ ο προπονητής της Εβγκένι Τροφίμοφ. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο επίπεδο που βρίσκεται τώρα προπονητικά. «Τώρα είμαι στο αρχικό επίπεδο, κάνω μόνο τα πρώτα βήματα στην προπόνηση με τεντώματα και ζέσταμα. Επίσημα, θα ανακοινώσω την επιστροφή μου μόνο στην περίπτωση που είμαι σε κορυφαία φόμα και έτοιμη να παλέψω στο Ρίο για το χρυσό», κατέληξε η κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ στον ανοιχτό.

πηγή:www.sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου