Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Ξέμεινε με το… ρεκόρ

DSC_0703

Η Αναστασία Μαρινακου τώρα θα βρισκόταν στο πλοίο και θα ταξίδευε για την Αθήνα όμως πανελλήνιο ρεκόρ νεανίδων που σημείωσε στα 3.000μ. την οδήγησε το ντόπινγκ κοντρόλ και τελικά έχασε το πλοίο της επιστροφής.
Η αθλήτρια του ΓΕΑ Τρικάλων έτρεξε τα 3.000μ. σε 9:19.41, συνθλίβοντας το πανελλήνιο ρεκόρ νεανίδων (9:29.82 το προηγούμενο της Αναστασίας Καρακατσάνη) και πιάνοντας το όριο για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα εφήβων-νεανίδων που θα πραγματοποιηθεί στο Εσκιλστούνα της Σουηδία της από 16-19 Ιουλίου.
Πιάνοντας λοιπόν το όριο η νεαρή αθλήτρια έπρεπε να περάσει όπως ορίζει η διαδικασία από ντόπινγκ κοντρόλ. Έτσι και έγινε αλλά η διαδικασία καθυστέρησε τόσο που δεν πρόλαβε το πλοίο και έτσι θα απολαύσει μια ακόμα μέρα στα όμορφα Χανιά. «Το πλοίο αναχωρούσε στις εννιά αλλά την διαδικασία του αντιντόπινγκ δεν μπορείς να την ορίσεις χρονικά» δήλωσε η Μαρινάκου στο Sportsfeεd.
Τίποτα όμως δεν μπορεί να της πάρει την χαρά και την ικανοποίηση για την σημερινή της κούρσα και τον χρόνο που έκανε. «Ήταν ο πρώτος μου αγώνας στα 3.000μ, και είμαι πολύ ικανοποιημένη, το ευχαριστήθηκα τον αγώνα καθώς οι συνθήκες ήταν πολύ καλές και βοήθησαν σε αυτή τη επίδοση. Επόμενος στόχος είναι τα 1.500μ. στο Μπρούνο Ζάουλι που είναι και το βασικό μου αγώνισμα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου Χρήστο Παπαχρήστο για την τέλεια συνεργασία που έχουμε και είναι αυτός που με στηρίζει και με βοηθάει τόσο στο αγωνιστικό κομμάτι όσο και στη ζωή μου γενικότερα».
Η Αναστασία Μαρινάκου με τη συντάκτρια του Sportsfeed, Σεβαστή Βρακατσέλη.
DSC_0700
Πηγή: sportsfeed.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου