Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Η Γωγώ Κοκλώνη δεν το βάζει κάτω


Την προετοιμασία της για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Πράγας συνεχίζει η Γωγώ Κοκλώνη. Η πρωταθλήτρια των 60 μ. εδώ και αρκετές εβδομάδες ταλαιπωρείται από τραυματισμό στο γαστροκνήμιο, που  ναι μεν έχει υποχωρήσει, όμως, δεν της έχει επιτρέψει  να δουλέψει όπως θα ήθελε.
Η αθλήτρια του Δημήτρη Φιλίνδρα στον προκριματικό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος πέτυχε 7.31 και έπιασε το όριο για Πράγα, στην πρώτη της κούρσα στη σεζόν. «Δεν μπορώ να πω πως είμαι σε κακή κατάσταση, απλώς δεν είμαι όσο καλά θα ήθελα να είμαι. Αυτή τη σεζόν υπολόγιζα πως θα ήμουν σε θέση να τρέξω κάπου στο 7.20 με 7.22. Σε αυτή τη φάση θα είναι πολύ σημαντικό για εμένα να καταφέρω να πετύχω στην Πράγα μια επίδοση στα 7.30, που ίσως μου δώσει τη δυνατότητα να προκριθώ στον επόμενο γύρο», είπε η Κοκλώνη, που έχει να αγωνιστεί σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα από το 2011 στο Παρίσι όταν και έχασε για μία θέση τη συμμετοχή της στον τελικό του αγωνίσματος. 
«Την περασμένη εβδομάδα κατάφερα να βάλω ένταση στην προπόνηση και τώρα θα αρχίσω να ξεκουράζομαι και παράλληλα θα κάνω κάποιες θεραπείες για να υποχωρήσουν οι μικρές ενοχλήσεις που έχω», κατέληξε η Κοκλώνη, που θα αγωνιστεί για πέμπτη φορά σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου.
Πηγή: segas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου