Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Επέστρεψε μαμά


Ολυμπία Πετσούδη (φωτ. Κώστας Αμοιρίδης)Μόλις 22 ημέρες άντεξε, μετά τη γένννηση του πρώτου της παιδιού, η Ολυμπία Πετσούδη να είναι μακριά από τα στάδια.
του Τόλη Λελεκίδη
tlelek3880@gmail.com
φωτογραφίες Κώστας Αμοιρίδης
amiridisk@gmail.com follow me @amiridiskostas
amiridiskostas@tumblr.com
Μάλιστα, στον αγαπημένο της αριθμό, που δεν της φέρνει και απαραίτητα τύχη, όπως έχει πει και η ίδια, αποφάσισε να μπει και πάλι στις προπονήσεις. Μόνο που δίπλα στο πρωταθλήτρια και προπονήτρια έχει προσθέσει πια αυτά της μητέρας και συζύγου. «Προσπαθώ να ισορροπήσω σε όλα και νομίζω ότι τα καταφέρνω ως τώρα. Η εγκυμοσύνη και η γέννα με έκαναν αρχικά να σκεφτώ να σταματήσω, αλλά δεν ήταν δυνατόν. Μετά τη γέννα το σκεφτόμουν συνέχεια», λέει η πρωταθλήτρια στα 100μ. εμπόδια.
Άλλωστε η ίδια έχει δηλώσει πολλές φορές πως «ο αθλητισμός είναι η ζωή μου». Ίσως και γι’ αυτό άρχισε και την προπονητική στον σύλλογο Ολυμπιάδα, για να είναι και με αυτό τον τρόπο κοντά στον αθλητισμό και έδειξε πως και εκεί τα πάει καλά. Φέτος μια από τις αθλήτριές της, η Φρόσω Ανανιάδου, κέρδισε το πρωτάθλημα Βορείου Ελλάδας στα 300μ. «Ήταν το ίδιο έντονο όταν αγωνιζόμουν. Ένιωσα συγκίνηση όταν κέρδισε η μικρή».
Όμως παράλληλα η εμποδίστρια του ΠΑΟΚ εργάζεται. «Δουλεύω το πρωί και έτσι είναι δύσκολα να επανέλθω όπως ήμουν, αλλά θα κάνω την προσπάθειά μου. Θέλω να τρέξω καλά του χρόνου στον ανοιχτό. Αυτός είναι ο στόχος μου, αλλά αν το σώμα μου δείξει ότι είναι σε καλή κατάσταση μετά την προετοιμασία του χειμώνα, μπορεί να μπω, μόνο προπονητικά, σε κάποια κούρσα στον κλειστό», δηλώνει η αθλήτρια που γυμνάζεται με τον Στέφανο Μάμαλη. «Ο προπονητής μου μου είπε ότι θα είναι δύσκολα, όμως συμφώνησε να με βοηθήσει και με στηρίζει στην επιλογή μου».
Ίσως φαίνεται να θέλει να κάνει μια τελευταία προσπάθεια για το ανεκπλήρωτο όνειρό της, που είναι η συμμετοχή της σε Ολυμπιακούς αγώνες. Όπως και να ’χει η ωραία μελαχρινή, που γνωρίσαμε στα στάδια, επέστρεψε, γυμνάζεται καθημερινά στο Καυτανζόγλειο στάδιο και το σίγουρο είναι ότι τα εμπόδια ομόρφυναν ακόμη περισσότερο και πάλι.
id
Ημερομηνία γέννησης 6 Δεκεμβρίου 1986
Τόπος γέννησης Γιαννιτσά
Αγώνισμα 100μ. εμπόδια
Υψος 1.72 μέτρα
Βάρος 60 κιλά
Σύλλογος ΠΑΟΚ
Προπονητής Στέφανος Μάμαλης
Διακρίσεις
2013: 3η μεσογειακοί αγώνες 4×100μ.
Ατομικό ρεκόρ 13.39 από τις 7 Ιουνίου του 2008 στο μίτινγκ «Βενιζέλεια» στα Χανιά στον ανοιχτό στίβο και 8.32 στον κλειστό από τις 29 Ιανουαρίου του 2012 σε ημερίδα στη Θεσσαλονίκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου